Las Fiestas Del Mundo wil voor haar klanten een professionele en specialistische partner zijn op het gebied van zowel zakelijke als particuliere uitjes, waarbij er continu persoonlijke aandacht is voor de klant en klanttevredenheid zeer hoog in het vaandel staat. Las Fiestas Del Mundo heeft ieder uitje zeer goed uitgewerkt en werkt steevast samen met vaste partners om de juiste kwaliteit en sfeer te waarborgen en te kunnen handhaven. Las Fiestas Del Mundo heeft de visie om binnen Noord-Brabant actief door te blijven groeien. Juist door de creativiteit en flexibiliteit en onze grote passie voor het vak te laten zien bij concrete wensen van de klant zijn wij in staat om telkens weer een wereld vol beleving aan te kunnen bieden.

  • Betrouwbaar

    Jarenlange ervaring en scholing op het gebied van evenementen.  Wij komen onze afspraken na, denken met u mee en bieden al ruim 10 jaar onze diensten aan in Brabant. Bekijk hier onze recencies.

  • Kwaliteit

    Onze uitvoerende partners zijn zorgvuldig geselecteerd op basis van kwaliteit, gastvrijheid, flexibiliteit en service. Wij besteden veel aandacht aan klanttevredenheid en werken voortdurend aan het optimaliseren van onze dienstverlening.

  • Alle zorgen nemen wij uit handen

    Het organiseren van een uitje bespaart u een hoop tijd door het inschakelen van een evenementenbureau. U kan zich puur richten op genieten van het feest, zoals het hoort!

Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen?

Werkwijze

In onze full service benadering nemen we zoveel mogelijk werk uit handen. Maar we organiseren het wel graag met u samen. U weet namelijk als geen ander wat de specifieke wensen en doelstellingen zijn. Ieder uitje is dan eigenlijk uniek. Door onze persoonlijke werkwijze kan het programma ‘op maat’ worden samengesteld. Samen met u ontwikkelen we een origineel programma dat uw doelstellingen realiseert. Dit resulteert in een doordacht uitje met meerwaarde, dat aansluit op de wensen van de doelgroep. Zo wordt het een speciaal voor u en uw doelgroep georganiseerde unieke belevenis, bijzonder en onvergetelijk. Tot in de puntjes verzorgd. De volgende stappen zijn op elk uitje van toepassing:

  • Eerste contact. Via onze website bekijkt u welke activiteiten u en uw doelgroep aanspreken. U neemt per e-mail of telefonisch contact met ons op of vult het offerte aanvraag formulier in. We proberen we een zo goed mogelijk beeld te krijgen van uw wensen en ideeën voor het uitje. Hierbij vragen we u aan te geven om wat voor uitje het gaat, wat voor programma u voor ogen heeft, de gewenste datum/tijden en locatie en een indicatie van het aantal deelnemers en het beschikbare budget. We denken ook graag met u mee over de invulling van uw programma.
  • Na een inventarisatie van uw wensen en ideeën, vatten wij dit samen in een nauwkeurig en vrijblijvend programmavoorstel inclusief tijdsplanning en kostenbegroting. Ook zijn onze algemene voorwaarden bijgevoegd.
  • Indien de offerte bijna verloopt en wij hebben nog geen reactie van u ontvangen zullen wij een follow-up starten. Wij nemen dan per e-mail of telefonisch contact met u op om te vragen of de offerte aansluit op uw wensen of dat u eventuele aanpassingen wenst.
  • Nadat u, op basis van de offerte en voorwaarden, hebt vastgesteld dat u een reservering wenst zullen wij de beschikbaarheid voor u nagaan bij onze partners.
  • Indien het programma niet meer beschikbaar is of met eventuele aanpassingen in het programma dan zullen wij telefonisch contact met u opnemen voor overleg. Indien het programma beschikbaar is zullen wij een boekingsbevestiging naar u mailen. In deze overeenkomst staat nauwkeurig beschreven welk programma wij voor u vastleggen, wat wel / niet is inbegrepen, de kosten van het arrangement, een tijdsplanning, evt. extra voorwaarden die specifiek van toepassing zijn op uw reservering en leveranciers informatie (belangrijke adressen, telefoonnummers, contactpersonen e.d.). Ook zullen wij informatie over parkeermogelijkheden en in sommige gevallen een routebeschrijving meezenden met de bevestiging.
  • De boekingsbevestiging dient u te printen, te ondertekenen voor akkoord en deze binnen 7 dagen te retourneren (per mail of per post). Bij ontvangst van deze ondertekende bevestiging is de reservering definitief.
  • Op basis van het verwachte aantal deelnemers sturen wij gelijktijdig met de boekingsbevestiging een factuur. Voor particulieren geldt een betaaltermijn van 30 dagen en voor zakelijke klanten een betaaltermijn van 14 dagen.
  • Indien u specifieke vragen / wensen heeft in periode tot aan de uitvoering van uw uitje kunt u altijd contact met ons opnemen. Wij zullen uw vragen zo goed mogelijk beantwoorden en van advies voorzien. Hiervoor worden nooit extra kosten berekend, u kunt zo vaak contact opnemen indien u nodig acht. Mocht u een programma wijziging wensen dan kunnen hier wel kosten voor berekend worden.
  • Uiterlijk 7 dagen voor aanvang van het uitje hebben wij contact met u over het definitief aantal deelnemers en of er nog speciale dieetwensen, allergieën en eventuele religieuze voorschriften van toepassing zijn op uw groep. Deze informatie wordt doorgegeven aan de betrokken partners van ons. Eventuele verschillen in de kostenbegroting worden direct aan u gecommuniceerd. U ontvangt in dit geval dan een aanvullende nota (te voldoen voor aanvang van het uitje) of een creditnota.
  • Eén werkdag voor aanvang van uw uitje nemen wij altijd telefonisch contact met u op, de zogenaamde “succes” call. Wij nemen het programma nog even met u door, de definitieve aantallen en u kunt eventuele vragen / onduidelijkheden nog aangeven aan ons.
  • Uitvoering van het evenement. Onze partners zijn op de dag zelf verantwoordelijk voor de uitvoering van de gereserveerde onderdelen. Binnen onze kantoortijden zijn wij voor noodgevallen bereikbaar voor u, maar het is altijd aan te bevelen om de boekingsbevestiging met leveranciers informatie op de dag zelf mee te nemen. In het geval dat wij niet bereikbaar zijn (buiten kantooruren of we zijn in vergadering) kunt u toch altijd iemand bereiken. Vergeet u vooral niet om op tijd aanwezig te zijn en een betrouwbare routeplanner (of tom tom) te gebruiken voor u reis naar onze locaties. Houdt u ook rekening met wegwerkzaamheden, files, weersomstandigheden en evenementen s.v.p.
  • Evaluatie. In de week na afloop van het uitje zullen wij het verloop van het uitje, inclusief de voorbereiding met u als opdrachtgever evalueren. Door middel van een evaluatieformulier kunt u uw ervaringen aangeven en ons van feedback voorzien. Wij stellen het altijd bijzonder op prijs als u een recensie wilt schrijven voor op onze website. Eventueel hebben wij na afloop van het uitje, naast het evaluatieformulier, nog even telefonisch contact met u om het uitje te evalueren. Wij bedanken u voor uw vertrouwen in onze organisatie en zijn u in de toekomst graag opnieuw van dienst!

Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen?